- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
12 listopada 2021, 21:01
Potrzebuję na JUŻ wysłać cv, praca dodatkowa. Problem w tym, że nie mam na komputerze worda - jedynie wersję demonstracyjną i nie mogę edytować mojego standardowego cv tzn. mogę, ale już tego nie zapiszę... Nie zapiszę to nie przerobię na pdf i koło się zamyka. Wiecie może czy da się to jakoś zapisać jednak? A może jakiś darmowy kreator cv znacie?
12 listopada 2021, 21:04
Ściagnij z neta darmowy Libre Office. W pakiecie będzie Libre office Writer, który jest odpowiednikiem Worda i otworzy ci tamten plik spokojnie i sobie poprzerabiasz i zapiszesz.
Edytowany przez Karolka_83 12 listopada 2021, 21:06
12 listopada 2021, 21:09
Libre Office albo open office. Albo formularze Google, jak masz konto na gmailu to tam możesz dokumenty tworzyć.
12 listopada 2021, 21:49
mozna generować z profili na LinkedIn
13 listopada 2021, 01:00
Na pracuj.pl mają fajnego kreatora CV (razem z kilkunastoma szablonami). Plus jest taki, że możesz je zapisać i aktualizować w razie potrzeby.
13 listopada 2021, 16:29
Przecież Word jest na google docs. Już dawno nie korzystałam poza przeglądarką.
14 listopada 2021, 09:53
Potrzebuję na JUŻ wysłać cv, praca dodatkowa. Problem w tym, że nie mam na komputerze worda - jedynie wersję demonstracyjną i nie mogę edytować mojego standardowego cv tzn. mogę, ale już tego nie zapiszę... Nie zapiszę to nie przerobię na pdf i koło się zamyka. Wiecie może czy da się to jakoś zapisać jednak? A może jakiś darmowy kreator cv znacie?
WPS Office, polecam.