- Pomoc
- Regulamin
- Polityka prywatności
- O nas
- Kontakt
- Newsletter
- Program Partnerski
- Reklama
- Poleć nasze usługi
-
© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.
26 czerwca 2020, 10:00
Mam nr w play. Od dwóch tygodni nie dochodzą mi wszystkie smsy.. Nawet próbowałam sama do siebie wysłać i zaginął w czasoprzestrzeni. To męczące często nie dostaje bowiem kodów do odbioru paczki itp dzwoniłam do biura obsługi i mieli to naprawić i nic. Miał ktoś z was tak? Może powinnam zmienić sieć????
26 czerwca 2020, 10:48
z tymi sieciami ostatnio to istna parodia... ja mam numer w play. Kiedyś rozmawiałam z mężem, który ma ten sam numer już kilka lat, i w pewnym momencie przerwało połączenie z informacją „nie ma takiego numeru”. No trudno 🤷🏻♀️.
26 czerwca 2020, 11:00
Kamila, mam dokładnie ten sam problem, a mam telefon w nju mobile.
Nigdy nie ma problemu z wysłaniem smsów, ale bywa tak, że do mnie nie dochodzą. Mam wrażenie, że to wina telefonu (oprogramowania?), a nie sieci. U mnie pomaga dopiero kilkukrotne włączenie i wyłączenie urządzenia. Mam telefon xiaomi. Taki sam problem zdarza się mojemu tacie w telefonie tej samej marki i w tej samej sieci.
Jest strasznie wkurzajace, bo żeby zrobić przelew muszę wprowadzić kod z smsa :/
Mój mąż miał z kolei problem z wysłaniem wiadomości, ale bez problemu mógł je odbierać (telefon Samsung).
Czy ktoś wie o co w tym chodzi?? Nie wiem co z tym zrobić...
26 czerwca 2020, 11:24
Kamila, mam dokładnie ten sam problem, a mam telefon w nju mobile.Nigdy nie ma problemu z wysłaniem smsów, ale bywa tak, że do mnie nie dochodzą. Mam wrażenie, że to wina telefonu (oprogramowania?), a nie sieci. U mnie pomaga dopiero kilkukrotne włączenie i wyłączenie urządzenia. Mam telefon xiaomi. Taki sam problem zdarza się mojemu tacie w telefonie tej samej marki i w tej samej sieci. Jest strasznie wkurzajace, bo żeby zrobić przelew muszę wprowadzić kod z smsa :/ Mój mąż miał z kolei problem z wysłaniem wiadomości, ale bez problemu mógł je odbierać (telefon Samsung). Czy ktoś wie o co w tym chodzi?? Nie wiem co z tym zrobić...
A może to przez to wprowadzanie sieci 5G
26 czerwca 2020, 11:45
Napisz do nich na czacie, że jest problem. Jakiś czas temu miałam tak samo, odpisali, ze jest awaria i po chwili zaczęło działać. Może coś im się poblokowało i mogą na bieżąco usuwać problem. W Plusie kiedyś miałam to samo. Zaraz wysle sobie smsa i sprawdze czy działa;)
Edytowany przez 26 czerwca 2020, 11:46
26 czerwca 2020, 11:49
Kiedyś miałam tak parę razy, po wizycie w salonie nic się nie zmieniło. Zabawne było to, że za każdym razem jak szłam z tym problemem to mówili, że pierwszy raz słyszą o takim problemie (nie żebym była z 3x w tym samym salonie i obsługiwał mnie ten sam człowiek). Kilka miesięcy temu też mi się tak zdarzyło, ale 'blokada' sama puściła i przyszło wszystko naraz.
Edit. Za to często zdarza mi się, że ktoś próbuje do mnie zadzwonić i tradycyjne hasełko 'abonent niedostępny', a w tym czasie mam telefon w ręku i widzę full zasięg. Także taki urok Play.
Edytowany przez perceptive. 26 czerwca 2020, 11:51
26 czerwca 2020, 12:51
ja mam w Play i wszystko bez problemu. Teraz mamy problem z gmailem xD nie dochodza mi wiaodmosci hahahah